Program JubiDoc jest branżowym systemem handlowo-magazynowym dla sklepów i hurtowni jubilerskich. JubiDoc może być wykorzystany do prowadzenia pojedynczego sklepu, jak i sieci sklepów. Obsługuje również hurtownie włącznie z mobilną sprzedażą akwizytorską. Wraz z programem handlowo-magazynowym stworzyliśmy e-sklep, który może być dołączony do Jubidoc. Jest to jedyne takie rozwiązanie na rynku polskim.
System JubiDoc jest programem jubilerskim i tym samym operuje na typowych dla branży danych:
grupa asortymentowa (np. pierścionki, kolczyki, naszyjniki itd.),
surowiec (np. Au 585, Ag 925 itd.),
jednostka miary (np. gram, sztuka, komplet itd.),
ilość jednostek miary (np. 10 gr, 3 sztuki),
cena zakupu za jednostkę miary (np. 120 PLN/gram, 30 PLN/sztuka)
rozmiar (rozmiar, długość, szerokość, wysokość)
marża (np. 100% do ceny zakupu za jednostkę miary lub kwota do centy zakupu za jednostkę miary lub cena sprzedaży za jednostkę miary),
cena sprzedaży (netto, brutto wyliczana automatycznie z marży lub wpisywana ręcznie),
cena sprzedaży e-sklep
inne parametry: opis, symbol własny, symbol producenta
oraz inne parametry parametry opisujące biżuterię np. brylanty (masa w ct., czystość, barwa, szlif, fluorescencja, proporcje szlifu itd.). Użytkownik sam może stworzyć listę cech wyrobu poprzez dodanie cechy i przypisanie do niego listy wartości (np. cecha: mechanizm zegarka, lista cech: kwarcowy, mechaniczny).

JubiDoc jako jedyny program branżowy obsługuje dwa typy magazynów: sztukowy i ilościowy. Magazyn sztukowy przypisuje każdemu wyrobowi unikalny identyfikator (ciąg cyfr i kod paskowy) nawet jeżeli metkujemy kilka takich samych wyrobów. Wówczas sprzedajemy każdą sztukę osobno. Magazyn ilościowy przypisuje natomiast grupie jednakowych wyrobów jeden identyfikator. Sprzedaż odbywa się metodą FIFO i może dotyczyć dowolnej ilości wyrobów z danej grupy naraz np. sprzedaż 100gr łańcuszków Au 585 z danej grupy cenowej. Tego rodzaju magazyn nadaje się w sposób szczególny do obsługi hurtowni jubilerskich.

System JubiDoc jest zwartym i prostym w obsłudze programem branżowym. Nie ma w nim zbędnych i niepotrzebnych jubilerom opcji. Nadmiar funkcji utrudniających obsługę aplikacji jest typowy dla programów z półki np. Subiekt, WF Mag dedykowanym wielu branżom. JubiDoc jest logicznie uporządkowany, prosty ale zarazem elastyczny, ponieważ użytkownik sam może go modyfikować (np. dodawanie, edycja, usuwanie listy asortymentu, listy surowców, dodatkowych cech wyrobów).

JubiDoc umożliwia dostęp on-line do każdego magazynu firmowego z dowolnej lokalizacji. Jest to możliwe dzięki umieszczeniu danych z JubiDoc na profesjonalnym serwerze (np. firmy OVH), który jednocześnie najlepiej zabezpiecza je przed utratą i umożliwia równoczesną pracę wielu operatorów-pracowników. Na tym samym serwerze możemy również umieścić gotowy, stworzony przez nas e-sklep i podłączyć go do bazy danych JubiDoc.

Unikalność naszego rozwiązania polega również na możliwości prowadzenia jednocześnie wielu przedsiębiorstw (różne NIP’y) przy pomocy jednej aplikacji JubiDoc. To oznacza iż baza dostawców i klientów raz wprowadzona obsługuje wszystkie firmy. Dotyczy to również skatalogowanych wyrobów włącznie ze zdjęciami produktów.

JubiDoc może być zainstalowany na systemie Windows od wersji Vista w górę.
Program JubiDoc może być zainstalowany na każdym działającym komputerze z systemem Windows od wersji Vista w górę. Zalecamy jednak nowy, najtańszy komputer z systemem Windows. Nowy komputer gwarantuje bezproblemowa pracę każdego oprogramowania. Pozostały niezbędny do pracy systemu sprzęt to drukarka metek i skaner laserowy. Polecany drukarkę Zebra ZD 420T i skaner Metrologic MS 9520. Niemniej program JubiDoc współpracuje z każdą drukarką metek i każdym skanerem kodów kreskowych.
JubiDoc umożliwia:
Stworzenie katalogu dostawców i klientów,
Stworzenie katalogu towarów ze zdjęciami,
Stworzenie katalogu usług,
Przyjęcie towaru na magazyn i wydruk metki z kodem paskowym,
Tworzenie i edycja różnych typów metek,
Przesuniecie towaru miedzy magazynami,
Sprzedaż towaru i/lub usługi wraz z wydrukiem paragonu,
Konwersja paragonu na fakturę,
Wystawienie dowodu dostawy i jego konwersja na fakturę,
Sprzedaż towaru na fakturę,
Przyjęcie i rozliczenie zaliczki lub zadatku,
Obsługa bonów podarunkowych i kart stałego klienta z progresywnym rabatem,
Przyjęcie i rozliczenie reklamacji,
Zwrot towaru do dostawcy,
Wykonanie remanentu i skorygowanie stanów magazynowych,
Rozliczenie stanu kasy i sprawdzenie płatności kartą/przelewem,
Kontrola zobowiązań-płatności,
Kontrola płatności i przedpłat (rejestry VAT),
Analizowanie zakupów,
Analizowanie sprzedaży z wyliczaniem zysku, wskazaniem towaru najdłużej zalegającego na magazynie,
Rozliczanie sprzedawców,
Nadawanie uprawnień poszczególnym operatorom programu,
Dodawanie katalogu własnych cech produktom sprzedawanym,
Dodawanie, edycja i usuwanie list asortymentu i surowca,
Definiowanie własnych wydruków,
Zarzadzanie podłączonym e-Sklepem.
Program JubiDoc może drukować metki w dowolnym formacie na dowolnym nośniku w trybie termicznym i termotransferowym. Polecamy jednak poliestrowe metki jubilerskie Zebra do druku termotrasferowego. Ta opcja pozwala na wydruk metek bardzo trwałych, odpornych na blakniecie i myjki ultradźwiękowe, praktycznie nieprzerywalnych. W przeciwieństwie do innych programów (np. Subiekt, Jubileo), system JubiDoc umożliwia tworzenie wielu typów metek, których zawartość może być dowolnie modyfikowana przez użytkownika. Podczas metkowania można wybrać jedną z nich. Np. metka do wyrobów z brylantami z opisem m.in. masy w karatach, czystości, barwy kamienia.
Najnowsze rozwiązania informatyczne na całym świecie bazują na rozwiązaniach serwerowych. Jest to zdecydowanie najbezpieczniejszy sposób przechowywania baz danych. Hipotetyczne włamanie na komputer podłączony do Internetu jest łatwiejsze niż złamanie zabezpieczeń profesjonalnych serwerów. Nasze rozwiązanie oparte jest na profesjonalnych serwerach firm trzecich (np. firmy OVH), zapewniających najwyższy stopień bezpieczeństwa. Ponadto takie rozwiązanie zabezpiecza przed potencjalnym problemem utraty danych na skutek awarii komputera, ponieważ dane są one przechowywane poza nim. Dostęp do danych na serwerze jest zabezpieczony najwyższym certyfikatem bezpieczeństwa. Przechowywanie informacji na komputerze prędzej, czy później może być powodem utraty danych (np. kradzież komputera, awaria pamięci masowej). Dlatego największe firmy np. Michelin, Villeroy & Boch umieściły na serwerach OVH swoje bazy danych. Dlatego i my umieszczamy bazy danych JubiDoc na serwerach OVH, co jest najlepszym zabezpieczeniem przed utratą danych i ich kradzieżą.
JubiDoc jest najnowszym rozwiązaniem branżowym na rynku polskim. Przy jego tworzeniu zostało wykorzystane wieloletnie doświadczenie przy pisaniu innych programów dla jubilerów, m.in. programu Jubileo. W odróżnieniu od innych dostępnych na rynku polskim programów, JubiDoc jest oparty na najnowszych technologiach informatycznych, które umozliwiły zintegrowanie go ze stworzonym przez nas e-Sklepem. To komplementarne rozwiązanie zaprojektowane jako jeden z elementów całego systemu, umożliwia połączenie programu handlowo-magazynowego JubiDoc i e-Sklepu. Obie aplikacje pracują na jednej bazie danych. Oznacza to, że po wprowadzeniu towaru na magazyn JubiDoc’a, programy-roboty zajmują się wystawianiem nowego towaru w e-Sklepie i zdejmowaniem go ze strony po sprzedaży. Dodatkowo możemy zaoferować opcję automatycznego sprawdzania płatności przy sprzedaży internetowej i powiadamiania firmy spedycyjnej o konieczności odebrania przesyłki. W naszym rozwiązaniu została wyeliminowana synchronizacja danych pomiędzy komputerami typowa dla starszych rozwiązań. Synchronizacja jest najbardziej zawodnym sposobem aktualizowania danych i bywa powodem ich niezgodności ze stanem faktycznym. Praca na jednej bazie danych umieszczonej na serwerze wyklucza błędy synchronizacji.
Oznacza to, że przykładowo mając sieć sklepów i zainstalowany w każdym z nich system JubiDOC, możemy w każdej chwili, nie ruszając się z domu,obejrzeć co ma na stanie dowolny sklep mojej sieci sprzedaży. Mogę również wykonać dowolną analizę całej firmy za dowolny okres albo dowiedzieć się gdzie leży konkretny wyrób. Do tego nie jest wymagane przesyłanie pomiędzy sklepami jakichkolwiek plików, nie używa się tutaj pojęcia, jakim jest synchronizacja danych. Po prostu każdy użytkownik pracuje na jednej centralnej bazie danych, do której uzyskuje dostęp przez internet.
Nasze oprogramowanie jest opłacane na zasadzie abonamentu miesięcznego i  jego wysokość zależy od ilości punktów sprzedaży, a nie od ilości komputerów z zainstalowanym programem JubiDoc. Oznacza to, że opłata za jeden sklep jest taka sama przy jednym pracującym komputerze i przy dowolnej ilości dodatkowo pracujących komputerów. Dla przykładu, przy jednym sklepie, wskazane jest zainstalowanie oprogramowania na co najmniej dwóch komputerach. Jeden służy do sprzedaży przy ladzie sklepowej, drugi komputer, zwykle na zapleczu, jest podłączony do drukarki metek i na nim odbywa się metkowanie towaru i przyjmowanie na stan magazynowy zakupionych wyrobów. Nasz system tym różni się od rozwiązań innych firm, że nie jest związany z ponoszeniem dużych kosztów jednorazowych (koszt instalacji oprogramowania innych firm, to wydatek około 3000 PLN za program na każdym komputerze i dodatkowa comiesięczna opłata serwisowa w wysokości paruset złotych).
System abonamentowy umożliwia Państwu tańszy dostęp do nowoczesnego i ciągle rozwijanego oprogramowania. Uaktualnienia dostępne w abonamencie zapewniają dostosowanie programu do zmieniających się przepisów prawa. Ponadto powstają nowe wersje programu z opcjami uwzględniającymi zmieniające się wymagania rynku jubilerskiego i dodające nowe opcje-funkcje. Dostępne wsparcie poprzez zdalny pulpit i telefon, przy udziale naszych pracowników, zapewnia komfort pracy z JubiDoc. Abonament pokrywa również koszty serwera, na którym dane są zabezpieczone przed kradzieżą i gdzie automatycznie tworzone są kopie bezpieczeństwa bazy danych. Ponadto na tym samym serwerze może być zainstalowany e-Sklep podłączony do JubiDoc.
Dla porównania, przy zakupie programu jubilerskiego (koszt ok. 2500-3000,-/na 1 komputerze) trzeba wydać minimum 5000-6000,- aby obsłużyć jeden sklep. Wynika to z konieczności zainstalowania programu na minimum dwóch komputerach, jeden w sklepie służący bieżącej sprzedaży, drugi do metkowania, rozliczania itd.. Kwota ta wzrasta o 2500-3000,- za każdy dodatkowy sklep. Pieniądze te, wydane jednorazowo, zainwestowane w towar mogłyby zarobić na abonament, który wynosi parę procent powyższej kwoty i przynieść dodatkowy zysk firmie wynajmującej oprogramowanie. Należy też wspomnieć iż firmy sprzedające program, żądają za uaktualnienia oprogramowania dodatkowe opłaty (od 20% do 50% wartości programu), jak i zapłaty za możliwość zwrócenia się o pomoc do takiej firmy. Jest to zwykle na zasadzie dodatkowego abonamentu. Tworzenie kopii zapasowych przeważnie spoczywa na użytkowniku. Otwarcie e-sklepu jest związane z dodatkowymi kosztami wynajęcia serwera.
Reasumując, nasza propozycja obsługi firm jubilerskich przy pomocy programu JubiDoc to:
Niższy koszt wdrożenia systemu handlowo-magazynowego, bez wysokich kosztów początkowych,
Możliwość dopasowywania kosztów oprogramowania. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości sklepów zmienia koszt oprogramowania i może być dowolnie kształtowany przez użytkownika,
Dostęp do najnowszej wersji programu, zmienianego przez otoczenie prawne i biznesowe,
Wsparcie ze strony naszej firmy przy wdrożeniu, użytkowaniu i rozwoju oprogramowania,
Możliwość włączenia e-Sklepu zintegrowanego z programem JubiDoc.
Możliwość zainstalowania programu JubiDoc na dowolnej ilości komputerów, bez limitu ich ilości i pracy na nich. Opłata abonamentowa jest stała i nie zależy od ilości stacji roboczych-komputerów pracujących w firmie. Pomoc z naszej strony w postaci zdalnego wsparcia. Nasi pracownicy poprzez zdalny pulpit i telefon są w stanie rozwiązać każdy problem, a nawet przeszkolić nowego pracownika.
Uaktualnienia programu do najnowszych wersji powstających w ramach ciągłego rozwoju naszego systemu. W najbliższej przyszłości oddamy do użytku wersję JubiDoc z opcją pilnowania minimalnych stanów magazynowych i automatycznego zamawiania brakujących towarów. Planujemy również w naszym programie dać bezpośredni dostęp do włoskich fabryk biżuterii srebrnej i złotej. Tym samym sklepy będą mogły kupować po fabrycznej cenie biżuterię bezpośrednio od producentów. Możliwość ta wynika z faktu współpracy naszej firmy z włoskimi producentami biżuterii.
Każda wpłata od użytkownika jest odnotowywana w systemie. Jeżeli do końca miesiąca nie wpłynie płatność za miesiąc następny, przez 3 tygodnie po uruchomieniu systemu będzie pojawiać się przypomnienie. Po upływie 21 dni system przejdzie w tryb archiwalny, co oznacza, że zostanie zachowany dostęp do zestawień i analiz, ale nie będzie możliwe wprowadzanie jakichkolwiek nowych dokumentów. Oczywiście, żeby uniknąć niepotrzebnych stresów, należy regulować należność zaraz po otrzymaniu faktury, lub założyć programie bankowości internetowej stałe zlecenie na przelew z dniem wykonania 25 danego miesiąca za miesiąc następny.

ZOSTAW WIADOMOŚĆ!

Możesz zostawić nam wiadomość, oddzwonimy najszybciej jak będzie to możliwe.

Pokaż
www.facebook.com/jubitec
Schowaj