Oznacza to, że przykładowo mając sieć sklepów i zainstalowany w każdym z nich system JubiDOC, możemy w każdej chwili, nie ruszając się z domu,obejrzeć co ma na stanie dowolny sklep mojej sieci sprzedaży. Mogę również wykonać dowolną analizę całej firmy za dowolny okres albo dowiedzieć się gdzie leży konkretny wyrób. Do tego nie jest wymagane przesyłanie pomiędzy sklepami jakichkolwiek plików, nie używa się tutaj pojęcia, jakim jest synchronizacja danych. Po prostu każdy użytkownik pracuje na jednej centralnej bazie danych, do której uzyskuje dostęp przez internet.
Każda wpłata od użytkownika jest odnotowywana w systemie. Jeżeli do końca miesiąca nie wpłynie płatność za miesiąc następny, przez 3 tygodnie po uruchomieniu systemu będzie pojawiać się przypomnienie. Po upływie 21 dni system przejdzie w tryb archiwalny, co oznacza, że zostanie zachowany dostęp do zestawień i analiz, ale nie będzie możliwe wprowadzanie jakichkolwiek nowych dokumentów. Oczywiście, żeby uniknąć niepotrzebnych stresów, należy regulować należność zaraz po otrzymaniu faktury, lub założyć programie bankowości internetowej stałe zlecenie na przelew z dniem wykonania 25 danego miesiąca za miesiąc następny.

ZOSTAW WIADOMOŚĆ!

Możesz zostawić nam wiadomość, oddzwonimy najszybciej jak będzie to możliwe.